انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن جامع ترین رویداد «دیجیتال مارکتینگ در ایران » را با همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار کرد:
سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ ، مدیریت، کاربردها و ابزارها ، به همراه کارگاه های تخصصی در چهاد دانشگاهی دانشگاه شریف برگزار شد.
با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ، این مفاهیم در حوزه مدیریت، کاربرد و ابزارها محتول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های دیجیتال مارکتینگ است.
چگونگی طراحی کمپین های اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برون سپاری و انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ یا راه اندازی دپارتمان های دیجیتال مارکتینگ و به کارگیری مشاوران و کارشناسان حرفه ای، بخشی از دغدغه های مدیران کسب و کار در این حوزه است. تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این سمینار به همراه کارگاه های تخصصی در سه حوزه ی مدیریت، کاربرد ها و ابزارها به طور حرفه ای به بحث دیجیتال مارکتنیگ پرداخته شد.
محورها و موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت:
کارگاههای آموزشی که برگزار شد:
با توجه به استقبال بالای شرکت کنندگان ، احتمال برگزاری کارگاه های تخصصی دیگر در روز های آتی وجود دارد.
انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن