انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن


همایش هرآنچه که یک مهندس باید در مورد بازاریابی بداند



انجمن علمی مهندسی راه آهن همایش هرآنچه که یک مهندس باید در مورد بازاریابی بداند را برگزار  شد :

استاد این همایش که در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ، ساعت ۱۶-۱۸ به صورت رایگان در دانشکده مهندسی راه آهن برگزار شد، مهندس محمد کوچک زاده استراتژیست برند های برتر مانند AVE  ، Softlan و گلرنگ بودند که پس از معرفی بازاریابی و توضیحات در رابطه با نیاز ها، خواست ها و تقاضا ، برای حاضرین تاریخچه ی بازاریابی را در ایران و جهان توضیح دادند و مقایسه ای در این رابطه انجام شد.

ایشان بیان کردند که فرآیند بازاریابی با توجه به موقعیت و شرایط استراتژیک یک شرکت یا ایده با هم متفاوت است و لزومی ندارد که روند های یکسان نتایج یکسانی را در دو شرکت متفاوت داشته باشد .

گوشه ای از ارائه ایشان را در ذیل آورده ایم:

برنامه بازاریابی (marketing plan)به شرح زیر است:

  1. تحلیل شرایط و موقعیت
  2. تعریف و تحلیل مخاطب
  3. جایگاه یابی (positioning)
  4. آمیخته بازاریابی
  5. تحلیل رقبا
  6. استراتژی رقابت در بازار
  7. بودجه
  8. کنترل و بهبود

مهندس کوچک زاده در این همایش هر آنچه را که یک مهندس باید درباره بازاریابی بداند توضیح دادند. حاضرین برای شرکت در این کلاس از سراسر ایران به دانشکده مهندسی راه آهن آمده بودند و از درس های استاد کوچک زاده استفاده کردند و در پایان سوالات خود را از ایشان پرسیدند.

Cinque Terre
 (0  (0)

اطلاعات رویداد



Image

مکان برگزاری

دانشکده راه آهن

Image

تاریخ برگزاری

پنجشنبه

۹۶ / ۹ / ۲۲

Image

تعداد شرکت کنندگان

25 نفر

Image

ساعت برگزاری

12 : 00 - 12 : 00

Image

ارایه دهنده

انجمن علمی برگزارکننده




انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن

تصاویر رویداد