انجمن علمی مهندسی راه آهن همایش هرآنچه که یک مهندس باید در مورد بازاریابی بداند را برگزار شد :
استاد این همایش که در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ، ساعت ۱۶-۱۸ به صورت رایگان در دانشکده مهندسی راه آهن برگزار شد، مهندس محمد کوچک زاده استراتژیست برند های برتر مانند AVE ، Softlan و گلرنگ بودند که پس از معرفی بازاریابی و توضیحات در رابطه با نیاز ها، خواست ها و تقاضا ، برای حاضرین تاریخچه ی بازاریابی را در ایران و جهان توضیح دادند و مقایسه ای در این رابطه انجام شد.
ایشان بیان کردند که فرآیند بازاریابی با توجه به موقعیت و شرایط استراتژیک یک شرکت یا ایده با هم متفاوت است و لزومی ندارد که روند های یکسان نتایج یکسانی را در دو شرکت متفاوت داشته باشد .
گوشه ای از ارائه ایشان را در ذیل آورده ایم:
برنامه بازاریابی (marketing plan)به شرح زیر است:
مهندس کوچک زاده در این همایش هر آنچه را که یک مهندس باید درباره بازاریابی بداند توضیح دادند. حاضرین برای شرکت در این کلاس از سراسر ایران به دانشکده مهندسی راه آهن آمده بودند و از درس های استاد کوچک زاده استفاده کردند و در پایان سوالات خود را از ایشان پرسیدند.
انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن